بهترین برند لمینت ناخن

از گذشته تا کنون انسان همواره به زیبایی ظاهری خود اهمیت می داده که یکی از آن ها، زیبایی دست و ناخن ها است. امروزه برای اینکه ناخن هایی زیباتر داشته باشیم، روش هایی همراه با مواد مختلف ابداع شده اند. یکی از این موادها لمینت است که در واقع یک روکش نازک بوده و از ناخن ها محافظت می کند. لمینت کردن علاوه بر محافظت از ناخن ها به دستان شما جلوه خاصی می بخشد.
اما موضوعی که حائز اهمیت است انتخاب بهترین برند لمینت ناخن بوده که حتما باید به آن توجه داشته باشید تا از موادی با جنس مرغوب استفاده کنید.

فواید و مزایای لمینت ناخن

هر یک از مواد شیمیایی که به دست انسان ساخته می شود دارای مزایا و معایبی است که لمینت به نسبت دیگر موارد که در صنعت ناخن کاری وجود دارد از مزایای بیشتری برخوردار است. از فواید این موارد می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • به علت جنس نازکی که دارد به نسبت کاشت، بر روی صدف ناخن کمتر احساس می شود و سبک تر است.
  • در هنگام انجام کارهایتان از سرعت بیشتری برخوردار هستید.
  • متریال مناسبی در آن به کار رفته که باعث تقویت ناخن ها می شود و آسیب های احتمالی ناخن را تا حد امکان کاهش می دهد.
  • به علت منعطف بودن به سادگی شکسته نمی شود.

بهترین برند لمینت ناخن در جهان

لمینت نیز مانند دیگر مواد کاشت ناخن، برندهای مختلفی دارد که هر یک از آن ها از قیمت و کیفیت متفاوتی برخوردار هستند. اما باید توجه کرد که همیشه گران بودن یک برند دلیل بر با کیفیت بودن آن نیست، بنابراین همیشه قبل از خرید ژل های لمینت درباره آن برند تحقیق کنید و پس از آن دست به خرید بزنید. در ادامه ما به شما چند مورد از بهترین برندهای لمینت دنیا را معرفی می کنیم:

  • هرا
  • پارتی
  • آنالیز
  • فرنشن
بهترین برند لمینت ناخن
بهترین برند لمینت ناخن

انواع مختلف لمینت ناخن

لمینت ها نیز مانند دیگر مواد از انواع مختلفی تشکیل شده اند که هرکدام از آن ها در جنس، مقدار ضخامت و کاربرد با یکدیگر متفاوت هستند. همچنین نحوه خشک شدنشان و نحوه استفاده آن ها با یکدیگر متفاوت است. در ادامه به بررسی برخی از انواع لمینت ها می پردازیم:

انجام لمینت با سرم ناخن

یکی از روش های انجام لمینت که هم می توانید خودتان در منزل و هم در سالن به دست یک متخصص انجام دهید، این روش است. لمینت در دو مرحله صورت می گیرد که باید حتما دو مرحله را انجام دهید تا نتیجه دلخواه حاصل شود.
ابتدا در مرحله اول باید ناخن را آماده کنید که این کار با مانیکور کردن ناخن شروع می شود. باید سطح ناخن را آماده کنید و از ضد قارچ نیز استفاده نمایید. سپس باید یک لایه نازک از سرم را روی ناخن بزنید که این سرم اثر ضدعفونی کننده دارد و بخاطر وجود ویتامین ها از کراتینه شدن جلوگیری می کند. در مرحله بعد ناخن را با لاک سرم بپوشانید و در پایان می توانید هر رنگ لاک ژل که مد نظرتان است را بر روی آن استفاده کنید.

انجام لمینت با بیوژل

این مدل از لمینت ها انواع مختلفی دارند که هریک از آن ها دارای ویژگی های خاص و منحصربه فرد خود هستند. اصولا این نوع از لمینت ها با لامپ یو وی خشک می شوند و در فضا و هوای آزاد به سختی می توانید آن را خشک کنید. یکی از ویژگی های بیوژل ها این است که به ناخن ها اجازه نفس کشیدن می دهد؛ در واقع سطح ناخن را خفه نمی کند و می گذارد که هوا به صدف ناخن برسد. بیوژل ها به علت جنس نازکی که دارند نمی توانند باعث افزایش مقاومت ناخن ها شوند. این مدل لمینت ها در رنگ های مختلفی نیز در بازار وجود دارد.

تفاومت میان لاک ژل و لمینت ها در چیست؟

ابتدا باید با لاک ژل آشنا شوید؛ ژل لاک در واقع همان لاک عادی بوده که از ماندگاری و مقاومت بالاتری برخوردار است و همچنین برای اینکه آن را خشک کنید نیاز به لامپ یو وی دارید. قبل از اینکه لاک ژل را بر روی ناخن ها بزنید، ابتدا باید حتما از یک بیس ژل استفاده کنید و سپس از دو لایه لاک ژل بر روی ناخن استفاده نمایید. توجه داشته باشید که لاک ژل را می توانید هم بر روی صدف ناخن و هم بر روی ناخن کاشت شده بزنید.
لمینت ها برعکس لاک ژل خاصیت تغذیه ای دارند و برای ناخن ها مفید هستند. همچنین برای استفاده از آن ها باید سه تا پنج لایه نازک از آن را بر روی سطح ناخن بزنید و مانند لاک ژل برای استفاده از آن ها نیاز به یک بیس ژل نیست.
در پایان برای ریمو و برداشتن لاک های ژل، حتما باید به محلی که این کار را انجام دادید مراجعه کنید؛ چرا که لاک ژل با استون پاک نمی شود؛ اما لمینت ها به سادگی با یک سوهان دستی و یا استون قابل پاک کردن هستند.

سخن پایانی

هریک از مواد دست ساز بشر که برای زیباسازی ناخن مورد استفاده قرار می گیرد ممکن است معایبی هم داشته باشند و لمینت ناخن نیز از این موضوع مستثناء نیست. استفاده بی رویه و مداوم از لمینت ناخن و همچنین بدون سابقه بودن و بی مهارت بودن فردی که کار لمینت را انجام می دهد باعث قارچ گرفتن ناخن ها، شکنندگی ناخن و هوا گرفتن آن می شود.
اگر شما هم فردی هستید که به زیبایی دست و ناخن های خود اهمیت می دهید و در عین حال ساده پسند هستید و از ناخن های کاشت شده و بلند با حجم مواد زیاد خوشتان نمی آید ما به شما لمینت ناخن را پیشنهاد می کنیم که هم از نظر زیبایی به دستان شما جلوه خاصی می بخشند و هم حالت درمانی دارند و باعث شکسته شدن و آسیب رسیدن به ناخن هایتان نمی شوند.
اگر شما به دنبال بهترین برند لمینت ناخن هستید، علاوه بر برندهایی که ما به شما معرفی کردیم ابتدا درباره هریک از آن ها تحقیق کنید و با توجه به نیازها و بودجه خود یکی از آن ها را انتخاب نمایید.

نوشتهٔ پیشین
فرق دستگاه یووی و ال ای دی در کاشت ناخن
نوشتهٔ بعدی
کاشت ناخن و ایدز | نکات مهم که نمی دانید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این زمینه را پر کنید
این زمینه را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست