لنز ناخن چیست؟ + روش استفاده از آن

ممکن است تا به حال برای شما سوال پیش آمده باشد که لنز ناخن چیست و چه کاربردی دارد؟ لنزهای ناخن کاربردهای بسیار فراوانی دارند و در بین نوجوانان و جوانان پر طرفدار هستند. لنزهای ناخن امروزه کار دیزاین ناخن را انجام می دهند؛ چرا که به اشکال مختلفی تولید می شوند و بسیاری از ناخن کارها از آن ها استفاده می کنند. لنزها به شکل یک لایه نازک چسبناک هستند که روی ناخن شما می چسبند. همچنین لنزها به دلیل طرح های مینیمالی که دارند زیبایی دستان شما را چند برابر می کنند. این لنزها در بین ناخنکارها از اهمیت بالایی برخوردار هستند؛ زیرا استفاده کردن از آن ها باعث می شود در وقت صرفه جویی شود. بسیاری از خانوم های با سلیقه امروزه از لنزهای ناخن برای زیبا و درخشان تر کردن دستان خود استفاده می کنند. شرکت ها و تولیدکنندگان لوازم آرایشی و کاشت ناخن، لنزها را با طرح های زیبا و متفاوت به بازار عرضه می‌ کنند که قیمت آن ها بسیار مناسب است و به راحتی می توانید این محصولات را با توجه به بودجه خود خریداری کنید. اما این لنز ها چه ویژگی هایی دارند؟ و چگونه باید از آن ها استفاده کرد؟

لنز ناخن چیست و چه ويژگی هایی دارد؟

 

ویژگی های لنز ناخن
ویژگی های لنز ناخن

لنزهای ناخن اشکالی به صورت برچسب بوده که روی ورقه های سفید هستند که طرح ها و رنگ های بسیار متفاوتی دارند و بیشتر ناخنکارها از آن ها استفاده می کنند. این لنزها ویژگی های بسیار زیادی دارند؛ به همین دلیل بسیار پر طرفدار هستند. ما در زیر بعضی از این ویژگی ها را برای شما شرح داده ایم:

  • لنزهای ناخن با کیفیت، دوام بالایی در برابر آب دارند و به راحتی پاک و یا کنده نمی شوند. البته باید توجه کنید که به درستی آن ها را به ناخن های خود بچسبانید.
  • ناخن کارها برای صرفه جویی در وقت خود از لنزهای ناخن استفاده می کنند؛ چرا که طرح ها و رنگ های متفاوتی دارند. بهتر است بدانید که ناخن کارها برای طراحی اشکال مختلف روی ناخن ها وقت زیادی را از دست می دهند؛ اما با استفاده از لنزها کار آن ها راحت، آسان و زیباتر می شود.
  • استفاده از این لنزها باعث می شود که ناخن های شما ظرافت و درخشندگی خاصی داشته باشند؛ چرا که تنوع آن ها به قدری زیاد است که می توانید هر طرحی را که دوست دارید انتخاب کنید.

لنزهای ناخن شامل چه طرح هایی می شوند؟

به دلیل طرح ها و اشکال مختلفی که لنزهای ناخن دارند، در بین همه سنین طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده اند‌. همین موضوع باعث شده تا بیشتر ناخن کارها آن ها را خریداری و استفاده کنند. لنز های ناخن به صورت کوچک و بزرگ و در رنگ های متفاوت تولید می شوند. بعضی از انواع لنز های ناخن شامل موارد زیر می شوند.

  • طرح های عروسکی و شخصیت های کارتونی: بیشتر نوجوانان شخصیت های کارتونی مانند مینیون ها، پلنگ صورتی، میکی موس، پرنسس، باربی ها و غیره را دوست دارند و برای آن ها بسیار لذت بخش و خاص است که آن ها را روی ناخن های خود دیزاین کنند. همچنین لنز ها و طرح های عروسکی زیادی وجود دارد که چسباندن آن ها روی ناخن ها زیبایی دستان شما را چند برابر می کنند؛ چرا که لنز های عروسکی و شخصیت های کارتونی از پر طرفدار ترین نوع لنز ها هستند.
  • انواع گل ها: زیبایی گل ها باعث شده انتخاب مناسبی برای دیزاین و طراحی رو ناخن ها باشند؛ چرا که ظرافت خاصی دارند. گل هایی مانند رز، بابونه، لاله، آفتاب گردان و غیره بسیار مناسب طراحی روی ناخن ها هستند. بیشتر افراد از برگ های درختان متفاوت هم استفاده می کنند.
  • حیوانات: لنز ناخن هایی که به شکل حیوانات بوده برای دیزاین ناخن بسیار مناسب هستند؛ برای مثال حیواناتی مانند گربه، سگ، پرنده ها، ماهی ها و غیره. نوجوانان بسیاری این طرح ها را انتخاب می کنند و حیوانات متفاوتی را روی ناخن های خود طراحی می‌ کنند.

چگونه می توان از لنزهای ناخن استفاده کرد؟

 

استفاده از لنز ناخن
استفاده از لنز ناخن

بیشتر افراد تصور می کنند که فقط ناخن کارها توانایی این را دارند که از لنزهای ناخن استفاده کنند و چسباندن آن ها کار بسیار دشواری است؛ اما اینگونه نیست. ما مراحل چسباندن و استفاده از لنز ها ناخن را در زیر برای شما شرح داده ایم.

  1. در اولین مرحله بعد از انجام مانیکور ناخن ها و زدن پرایمر و ضد قارچ، ناخن های خود را آماده کنید. زدن ضد قارچ را به هیچ عنوان فراموش نکنید؛ چرا که باعث می شود ناخن های شما دچار آسیب های جبران ناپذیری نشوند.
  2. در این مرحله باید برق ناخن، لاک بیس یا بیس کت را روی ناخن های خود بزنید و صبر کنید تا خشک شود یا در دستگاه یو وی بگزارید.
  3. در این مرحله باید طرحی از لنز ها انتخاب کرده و اطراف آن را با قیچی ببرید و سپس در آب بگذارید و بعد از ۲۰ یا ۳۰ ثانیه آن را بردارید و به آرامی خشک کنید.
  4. این مرحله بسیار مهم است؛ چرا که باید به آرامی و ظرافت، لنز را روی ناخن خود قرار دهید و تا حالت لیزی دارد آن را درست کنید.
  5. در مرحله آخر یک لایه برق ناخن، تاپ کت، تاپ شاین و غیره را روی ناخن خود بزنید و صبر کنید تا خشک شود و یا در دستگاه یو وی بگزارید.

سخن پایانی

مطمئنا تا اینجا متوجه شدید که لنز ناخن چیست و چگونه می توانیم از آن استفاده کنیم. باید توجه داشته باشید که حتما از برند های با کیفیت لنز های ناخن را خریداری کنید؛ چرا که ممکن است چسبندگی کافی را نداشته باشند و به راحتی پاره و رنگ آن ها کمرنگ شود. لنز های ناخن تنوع زیادی دارند و پیشنهاد می شود که با توجه به فصل های مختلف آن ها را انتخاب کنید؛ برای مثال در فصل پاییز برگ های نارنجی و در زمستان شکل برف ها را انتخاب کنید. این طرح ها می تواند به خاص و زیبا شدن ناخن های شما کمک بیفزاید.

نوشتهٔ پیشین
آموزش زیرسازی ناخن | بسترسازی برای کاشت ناخن |مدلچی
نوشتهٔ بعدی
برچسب ناخن طرح پاییزی 2022

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این زمینه را پر کنید
این زمینه را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست