برچسب ناخن طرح پاییزی 2022

با شروع فصل پاییز، مد و زیبایی نیز در همه زمینه ها نفوذ کرده و طرح هایی متناسب با این فصل را نمایان می کند. لنز یا برچسب ناخن از ابزار هایی برای زیبا سازی ناخن است که به ساده ترین روش قابل استفاده است. برچسب ناخن طرح پاییزی که متناسب با این فصل است می تواند بهترین گزینه برای زیبایی ناخن های شما باشد.

برچسب ناخن چیست؟

 

برچسب ناخن چیست؟
برچسب ناخن چیست؟

 

دیگر برای طراحی ناخن هایتان نیاز به ناخن کار نیست و شما می توانید با کمترین هزینه و به راحتی در منزل به وسیله برچسب یا لنز، ناخن های خود را طراحی کنید. برچسب های ناخن یا لنز ناخن طرح های کوچک یا بزرگی هستند که بر روی کاغذی مخصوص چاپ شده و زمانی که آن را درون آب قرار می دهید لایه بین برچسب و کاغذ حل شده و طرح به راحتی جدا می شود و می تواند بر روی ناخن شما قرار گرفته و طرحی زیبا به شما هدیه دهد.
این نوع لنز نسبت به لنز وینیل نازک تر است و یکی از سریع ترین روش ها برای ایجاد طرح بر روی ناخن شما است. همچنین امروزه انواع گوناگونی از طرح ها از جمله طرح ساده، گل، دخترانه، فانتزی، عروسکی و غیره تولید و در بازار موجود است که می توانید بسته سلیقه خود آن را تهیه کنید و به راحتی از آن استفاده کنید.

نحوه استفاده از لنز ناخن

استفاده از برچسب ناخن ساده تر از چیزی است که شما تصور می کنید. اگر دوست دارید که در خانه ناخن هایتان را طراحی کنید و به آن جلوه خاصی بدهید لنز ناخن مناسب ترین و ساده ترین روش است. در ادامه با نحوه استفاده از لنز آشنا خواهیم شد.

سطح ناخن خود را پاک کنید:

ناخن خود را پاک کنید و آن را به خوبی مرتب کنید و هر طرحی که می خواهید با سوهان به ناخن خود بدهید و ناخن خود را دورگیری کنید.

لاک خود را انتخاب کنید:

پس از تمیز کاری ناخن رنگ مورد نظر خود را انتخاب کرده و ناخن های خود را به آرامی و با دقت لاک بزنید. همچنین می توانید از ژل لاک نیز برای ماندگاری بیشتر استفاده کنید اما برای استفاده از ژل لاک نیاز به دستگاه UV دارید.

استفاده از لنز ناخن:

لنز مورد نظر خود را برش دهید و به مدت ۱۵ الی ۲۰ ثانیه درون آب قرار دهید تا لنز از کاغذ خود جدا شود و سپس آن را به آرامی با گیره یا موچین بر روی ناخن خود قرار دهید و آن را بچسبانید. در آخر برای زیبایی ناخن ها و استحکام لنز می توانید از یک لایه برق ناخن یا تاپ کت استفاده کنید.

نحوه استفاده از برچسب بعد از مانیکور یا کاشت ناخن

اگر که شما ناخن کاری تازه وارد هستید و مشتریان شما ناخن های ساده نمی خواهند و شما طراحی بلد نیستید می توانید از لنز های ناخن استفاده کنید. در ادامه با روش استفاده آن بر روی مانیکور و کاشت ناخن آشنا خواهید شد:

  • بعد از اینکه مانیکور یا کاشت ناخن را انجام دادید بر روی آن بافر بکشید تا هیچ چربی بر روی آن باقی نماند.
  • با بیس ژل کل ناخن مراجعه کننده را کاور کرده و دقت کنید که لبه باز ناخن را ببندید تا لاک ژل شما ترک نخورد.
  • و پس کاور سازی با استفاده از دستگاه UV یا LED ناخن ها را خشک کنید.
  • سپس با استفاده از لاک ژل به ناخن ها جلوه دهید و دوباره با دستگاه UV آن را خشک کنید.
  • زمانی که ناخن ها به طور کامل خشک شدند با استفاده از یک لایه تاپ کت آن ها را براق کنید.
  • سپس دوباره از دستگاه UV برای خشک سازی آن استفاده کنید
  • حال برای گذاشتن لنز ناخن مورد نظر آن را به اندازه هر کدام از ناخن ها برش دهید و قبل انداختن آن به درون آب حتما سایز آن را با ناخن چک کنید.
  • همچنین با دستمال مرطوب می توانید طرح لنز را نمدار کنید. فقط دقت داشته باشید که هنگام استفاده ناخن و طرح را به خوبی خشک کنید.
  • بعد از اینکه لایه زیری لنز جدا شد آن را روی ناخن چسبانده و اضافات آن را با یک سوهان برطرف کنید.
  • و در آخرین مرحله با تاپ شاین طرح را کاملا بر روی ناخن فیکس کنید و سپس ناخن را مجدد درون دستگاه UV قرار دهید.

برچسب ناخن طرح پاییزی 2022

 

برچسب ناخن پاییزی 2022
برچسب ناخن پاییزی 2022

 

بیشتر افراد دوست دارند متناسب با فصل ها ناخن های خود را طراحی کنند که برچسب یا لنز این کار را چه برای مبتدیان چه متخصصان آسان می کند. با شروع فصل پاییز درخواست های طرح پاییزی نیز افزایش می یابد، که در طراحی آن هیچ محدودیتی وجود ندارد و با ترکیب رنگ های گرم مانند قرمز، نارنجی، زرد و … ظاهری پاییزی بر روی ناخن های مشتری ایجاد می شود.
همانطور که می بینید برگ های خشک با رنگ های گرم بر روی درختان جلوه زیبایی دارد، همچنین این طرح بر روی ناخن نیز می تواند جذابیت خاصی داشته باشد، پس می توانید از لنز های برگ با رنگ های زرد و نارنجی استفاده کنید یا می توانید از لنز های هالیوودی برای طرح پاییزی استفاده کنید یا می توانید با لنز های آتش به ناخن خود گرما ببخشید. همچنین پس زمینه های این طرح ها می تواند رنگی پاییزی باشد مانند نارنجی، مسی، قهوه ای، پوست پیازی، زرشکی، زرد و خردلی که تداعی کننده فصل پاییز است.

جمع بندی نهایی

لنز ها ابزار هایی ساده و سریع و مقرون به صرفه برای طراحی ناخن ها هستند که در خانه نیز می توان از آنها استفاده کرد و در سریع ترین زمان ممکن زیبایی ناخن ها را چند برابر کرد. همچنین ناخن کارها چه مبتدی چه متخصص نیز می توانند برای مشتریان خود طبق سلیقه آنها طرحی انتخاب کرده و بر روی مانیکور یا کاشت قرار دهند. شما می توانید با توجه به فصل ها طرح ناخن انتخاب کنید به طور مثال در پاییز می توانید با استفاده از برچسب ناخن طرح پاییزی ناخن های خود را جذاب کنید.

نوشتهٔ پیشین
لنز ناخن چیست؟ + روش استفاده از آن
نوشتهٔ بعدی
کاشت دیپینگ ناخن چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این زمینه را پر کنید
این زمینه را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست