طرح ناخن بادامی جذاب و خیره کننده

طرح ناخن بادامی به چه صورت است؟ قیمت کاشت ناخن بادامی چقدر است؟ در اواخر قرن نوزدهم همه زنان پوست پسته را با چسب روی ناخن خود می چسباندند و سپس روی آن ها لاک مورد نظر خود را می زدند ولی در سال 1955 میلادی یک متخصص دندانپزشک زن توانست با دستگاه تراش دندان، اولین طرح کاشت ناخن بادامی را روی ناخن های خود بزند.
در حالت کلی امروزه خانم های زیادی کاشت انجام می دهند و در واقع عمل کاشت، دست ها را زیباتر نشان می دهد و چون بعضی خانم ها ناخن های زیبایی ندارند؛ به همین دلیل به کاشت ناخن روی می آوردند. بعضی افراد این کار را در منزل انجام می دهند؛ ولی ما توصیه می کنیم که حتما این عمل را به فرد ماهری بسپارید. علاوه بر این سوالات شاید از خود بپرسید که طرح کاشت ناخن بادامی به چه صورت انجام می شود؟ و چه مراحلی دارد؟ برای دریافت پاسخ این سوالات با ما همراه باشید.

آموزش زدن طرح ناخن بادامی

 

آموزش طرح ناخن بادامی
آموزش طرح ناخن بادامی

گام اول، آماده سازی ناخن است؛ یعنی ابتدا ناخن های مشتری را با الکل ضدعفونی می کنند تا میکروب ها از بین برود و ناخن ها را کمی در آب گرم نگه می دارند و بلافاصله روی ناخن ها را سوهان می کشند تا فقط سه میلی متر باقی بماند. گام بعدی مواد گذاری است که در این گام اندازه ناخن طبیعی را با ناخن گیر دو سانت کوتاه می کنند، سپس تیپ انتخاب شده توسط مشتری را روی ناخن می چسبانند. بعد از این مرحله، لایه های مرده را از کنار صفحه ناخن بر می دارند.
گام سوم موادگذاری است که قبل از این گام دوباره زیر ناخن ها را ضد عفونی می کنند تا از ایجاد قارچ جلوگیری شود، سپس اندازه تیپ را طبق خواسته مشتری کوتاه می کنند. مرحله چهارم نیز ناخن ها را به شکل بادامی سوهان می کشند و همچنین در این مرحله سعی می کنند که دورگیری مواد را انجام دهند تا ناخن ها، صاف شوند. بعد از سوهان کشی می توان از کاور ناخن نیز استفاده کرد. در گام آخر نیز روی صفحه ناخن لاک مورد نظر مشتری را می زنند و دوباره سوهان کشی می کنند تا ناهمواری ها از بین برود.

طرح ناخن بادامی جدید و مدرن

قبل از کاشت، حتما طبق سلیقه خود طرح ناخنی را انتخاب کنید و توجه داشته باشید که طرح، جدید و به روز باشد و مهم تر اینکه به رنگ پوستتان بیاید تا کاشتی زیبا را داشته باشید. امروزه طرح ناخن بادامی و نوک تیز خیلی ترند شده، مثلا طرح ناخن بادامی شکل سیاه، ساده و بلند، اکریلیک، سه بعدی، آبی آسمانی، شکل ظریف، فرنچ بادامی شکل، سفید و طلایی خیلی مورد استفاده قرار می گیرد. اکثر دخترهای جوان از طرح های بامزه و رنگارنگ و خانم های سن بالا از مدل های ساده با زمینه گلبهی زیاد استفاده می کنند.
در حالت کلی انتخاب مدل کاشت ناخن با هر فصلی که از راه می رسد، متناسب است؛ یعنی الان که فصل پاییز از راه می رسد اکثراً از مدل های پاییزی مثل برگ با رنگ های زرد، قهوه ای، زرشکی، بنفش، نارنجی و زمردی استفاده می کنند. علاوه بر مدل های گفته شده در بالا گاهی یک لاک خوش رنگ به تنهایی می تواند دست های شما را زیبا کند و در آخر نیز می توانید برای زیبا تر شدن ناخن هایتان از استیکر، برچسب، نگین و مروارید استفاده کنید. اگر می خواهید که طرح های بادامی برجسته دیده شوند باید رنگ بیس ناخن با رنگ صفحه ناخن متفاوت باشد.

طرح ناخن بادامی دخترانه دوست داشتنی

کاشت ناخن با طرح بادامی نوک تیز، جزو مدل های محبوب است که جذابیت زیادی را به انگشتانتان می بخشد و همانطور که از نامش پیداست این مدل، شبیه بادام است. طرح بادامی برای خانم هایی که ساده گر و شاغل هستند و در محیط های رسمی کار می کنند بهترین گزینه است؛ چون این طرح ناخن در عین سادگی باعث جذاب تر شدن ناخن ها می شود؛ به همین دلیل این مدل ناخن طرفداران زیادی دارد. برای طراحی کردن روی ناخن نیز کافیست دو انگشت را تزئین کنید که این کار را خود شما هم می توانید در منزل انجام دهید.
مدل بادامی علاوه بر خانم های مسل برای دختران جوان نیز مناسب است که البته راجب مدل های دخترانه نیز در تیتر بالا به صورت کامل توضیح دادیم و گفتیم که دخترهای جوان فرم ناخن خود را به شکل بادامی در می آوردند و برای تزئین آن از طرح های بامزه ای استفاده می کنند. حتما موقع کاشت نیز دقت کنید که از لاک های مات استفاده کنید؛ چون باعث ظریف و کشیده تر دیده شدن ناخن ها می شود.

قیمت کاشت ناخن بادامی چقدر است؟

 

قیمت کاشت ناخن بادامی
قیمت کاشت ناخن بادامی

در حالت کلی همانطور که گفتیم انتخاب طرح جذاب باعث زیبا شدن دست و ناخن ها می شود؛ به همین دلیل امروزه تمامی خانم ها ناخن های خود را به شکل بادامی نوک تیز کاشت می کنند و علاقه زیادی به طراحی کردن ناخن های خود دارند و ماهانه برای این خدمات هزینه های زیادی را صرف می کنند. در مورد قیمت کاشت ناخن نیز نمی توانیم دقیق اشاره کنیم؛ چون بازار هر روز دچار نوسان می شود و علاوه بر این نکته عوامل زیادی روی قیمت کاشت تأثیر می گذارد؛ مثلا استفاده از متریال با کیفیت و تجهیزات حرفه ای باعث افزایش قیمت می شود؛ ولی اکثر قیمت ها بستگی به منطقه و خود ناخنکار دارد.
طرفداران کاشت ناخن رفته رفته در حال افزایش است؛ چون ناخن نیاز به رسیدگی دارد و همانطور که توضیح دادیم عوامل زیادی روی قیمت، تأثیر می گذارد. مثلا اگر از اکسسوری های تزئینی استفاده شود به احتمال زیاد قیمتش بیشتر خواهد بود. در حالت کلی طبق توضیحاتی که در بالا دادیم از انجام هفتگی کاشت ناخن خودداری کنید، چون استفاده مداوم از سوهان باعث ضعیف شدن ناخن ها می شود. در این مقاله سعی کردیم که راجب، طرح ناخن بادامی جذاب و خیره کننده صحبت کنیم و امیدواریم که برایتان مفید بوده باشد.

نوشتهٔ پیشین
کاشت بیبی بومر چیست؟ | آموزش چگونگی انجام
نوشتهٔ بعدی
علت کنده شدن لمینت ناخن |همه آنچه نمی دانید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این زمینه را پر کنید
این زمینه را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست