بهترین مارک لاک ناخن | پرفروش ترین لاک ناخن + راهنمای انتخاب

بهترین مارک لاک ناخن برندی است که مرغوب بوده و از کیفیت بالایی برخوردار باشد. زیبایی از جمله مسائل مهم دیگر برای تمام بانوان است که داشتن ناخن هایی جذاب یکی از این زیبایی ها است که به آن توجه زیادی می شود. داشتن ظاهری زیبا و شیک سبب می شود که بانوان به سراغ خرید و استفاده از لوازم آرایش بروند و یکی از این لوازم آرایش که بسیار محبوب است لاک ناخن بوده که در انواع رنگ و برند در بازار موجود است. بانوان مسن، جوان و حتی دختر بچه ها علاقه زیادی به لاک ناخن و استفاده از آن دارند‌ و علت آن هم اینست که لاک ناخن سبب زیبایی و درخشش ناخن های شما می شود.

مهم ترین خصوصیات یک لاک ناخن خوب و با دوام

لاک ناخن از جمله لوازم آرایش محبوب و پرطرفدار است که سبب زیبایی ناخن های شما می شود. بهتر است از هر لاکی بر روی ناخن ها استفاده نکنید و برندهایی را خریداری کنید که علاوه بر زیبایی از کیفیت خوبی هم برخوردار باشند. در ادامه به برخی از مهم ترین ویژگی های یک لاک ناخن خوب اشاره کرده ایم:

  • دوام لاک ناخن: لاک ناخن باید بتواند حداقل یک هفته بر روی ناخن ها ماندگار باشد. دوام و ماندگاری لاک ناخن با کیفیت آن، رابطه مستقیم داشته؛ یعنی هرچه دوام لاک بیشتر باشد کیفیت آن نیز بهتر است.
  • غلظت لاک: غلطت لاک ناخن از مسائل مهم هنگام خرید آن است. توجه کنید که اگر لاک غلظت کمی داشته باشد هنگام استفاده روی ناخن ها پخش می شود و هم چنین بسیار کم رنگ خواهد بود. از طرفی اگر لاک، غلظت بالایی داشته باشد روی ناخن لخته شده و ظاهر نامناسبی را ایجاد می کند.
  • قلم مو: قلم مو لاک باید محکم بوده که به آسانی کنده نشود؛ هم چنین قلم آن نباید پراکنده یا متراکم باشد.
  • یکنواختی لاک: یکی دیگر از ویژگی های لاک خوب یکنواختی آن پس از استفاده روی ناخن است. لاک خوب باید به طور یک دست روی ناخن پخش شود.
  • زمان خشک شدن: لاک خوب باید در مدت زمان کمی پس از استفاده روی ناخن ها خشک شود.
بهترین برند لاک ناخن ایرانی و خارجی
بهترین برند لاک ناخن ایرانی و خارجی

بهترین مارک لاک ناخن خارجی

انتخاب برند مناسب لاک ناخن از اهمیت زیادی برخوردار است؛ چرا که برندهای مطرح معمولا با کیفیت بوده و به سلامت ناخن نیز آسیب نمی رسانند. با انتخاب یک برند مناسب لاک، می توانید باعث افزایش زیبایی ناخن های خود شوید و نگران سلامت ناخن هایتان نشوید. از جمله این برندها می توان موارد زیر را نام برد:

  • اسنس: لاک ناخن های این برند آلمانی، دارای دوام و ماندگاری بالا هستند و باعث ایجاد درخشندگی بر روی ناخن های شما می شوند.
  • ماوالا: این برند متعلق به کشور سوئیس بوده و درسال ۱۹۵۸میلادی تأسیس گردیده که رنگ بندی متنوع، ایجاد بافت یکدست بر روی ناخن و قلم مو با کیفیت از ویژگی های اصلی لاک ناخن های این برند هستند.
  • بورژوا: این برند فرانسوی یکی از بهترین برندها در سراسر جهان بوده که در کل با لاک های ناخنش بسیار مشهور است. ماندگاری و کیفیت بالا، قابلیت خشک شدن سریع و قلم مو مناسب از ویژگی های مثبت لاک های ناخن تولید این برند مشهور هستند.
  • ریوال د یانگ: این برند آلمانی لاک هایی با درخشندگی و کیفیت بالا تولید می کند که توانسته زیبایی را به ناخن ها هدیه دهد.

بهترین برند لاک ناخن ایرانی

بهترین مارک لاک ناخن مارکی است که علاوه بر کیفیت خوب سلامت ناخن های شما را به خطر نیندازد. امروزه بازار لوازم آرایشی در ایران بسیار داغ بوده و محصولات اصل و فیک زیادی در بازار موجود است. بهتر است علاوه بر زیبایی به سلامت پوست و ناخن های خود نیز اهمیت داده و از محصولات با کیفیت و استاندارد استفاده نمایید. اگر به دنبال لاک هایی با قیمت مناسب هستید، برخی از برندهای ایرانی را در ادامه توصیه می کنیم:

  1. داتمه: این برند جزو مارک های مطرح داخل کشور بوده که با تولید لاک های با کیفیت توانسته در میان علاقمندان لاک ناخن، مطرح شود. از جمله ویژگی های این لاک اینست که روی ناخن سریعا خشک می شود. هم چنین تنوع رنگ لاک های این برند بسیار زیاد است و ماندگاری و مقاومت بالایی در برابر آب دارند.
  2. مای: یکی از مطرح ترین برند های ایرانی برند مای است که محصولات آن کیفیت و قیمت مناسبی دارند. لاک های برند مای دارای غلظت مناسبی بوده و در کم ترین زمان ممکن پس از استفاده خشک می شوند.
  3. دیکلا: این برند یکی از برندهای مطرح و موفق ایرانی است. برند دیکلا دارای لاک های ناخن با رنگ های متنوع بوده که دارای ماندگاری بالا هستند. این مارک از مواد اولیه مرغوب برای تهیه و تولید لاک های خود استفاده می کند.
  4. کنسی: این برند ایرانی از مواد اولیه مرغوب فرانسوی برای تولید محصولات خود استفاده می کند. این مارک، لاک های خود را با کیفیت بالا و قیمت مناسبی ارائه می دهد. غلظت و ماندگاری بالا، رنگ بندی متنوع و شفافیت رنگ از ویژگی های بارز لاک های این برند هستند.
  5. هایلی: برند هایلی یکی از برندهای معتبر ایرانی بوده که لاک های ناخن با کیفیتی را تولید می کند. ذرات ریز رنگی در این لاک ها وجود دارد که زببایی ناخن های شما رو چند برابر می کند. این لاک ها دارای رنگ های متنوع و ماندگاری بالا بوده و هم چنین با ایجاد پوشش یکنواخت روی ناخن باعث درخشش و زیبایی ناخن های شما می شوند.

برخی نکات مهم هنگام خرید لاک

لاک های ناخن سبب زیباتر به نظر رسیدن ناخن ها و هم چنین دست و پاها می شوند. انواع مختلفی از لاک های ناخن با رنگ های مختلف وجود دارند که مناسب تمام سلیقه ها هستند. بهترین مارک لاک ناخن را با کمی اطلاعات، می توانید هنگام خرید به آسانی تشخیص دهید.
برای اینکه بتوانید خریدی مناسب و با کیفیت را داشته باشید، بهتر است نکات زیر را بدانید:

  • رنگ لاک: رنگ لاک را متناسب با پوست و لباس خود انتخاب کنید. امروزه تنوع رنگ لاک ها آنقدر زیاد است که به راحتی می توانید رنگ دلخواه خود را انتخاب و خریداری نمایید.
  • انتخاب فروشگاه معتبر برای خرید لاک: گاهی ممکن است به دلیل قیمت پایین یک لاک، برای خرید آن وسوسه شوید؛ از آن جایی که برخی فروشندگان برای لاک های بی کیفیت خود قیمت پایینی در نظر می گیرند پس باید مواظب باشیم که هنگام خرید، کیفیت را اولویت خود قرار دهیم.
  • عفونت: محصولات فیک ممکن است سبب ایجاد عفونت قارچی و مشکلات دیگر شوند، پس کیفیت را فدای کمیت نکنید.
نوشتهٔ پیشین
بهترین تقویت کننده ناخن کدام است؟ | راهنمای خرید
نوشتهٔ بعدی
بهترین دستگاه پدیکور و مانیکور ناخن | معرفی مدل ها | لیست قیمت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این زمینه را پر کنید
این زمینه را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست