بهترین دستگاه پدیکور و مانیکور ناخن | معرفی مدل ها | لیست قیمت

بهترین دستگاه پدیکور و مانیکور ناخن باید چه خصوصیاتی داشته باشد؟ در مورد قیمت این تجهیزات چه می دانید؟ آیا شما هم به دنبال خریداری کردن دستگاه مانیکور و پدیکور هستید اما نمی دانید چه محصولی را بخرید؟ ما به شما در این مقاله کمک می کنیم؛ پس با گوش جان خود به این مقاله توجه کنید. مسلما اگر ناخن هایی ضعیف یا شکننده دارید اما دلتان می خواهد که ناخن هایتان بلند و مرتب باشد، باید از دستگاه مانیکور و پدیکور برقی استفاده کنید.
حتما زمانی که به سالن های زیبایی می روید و بر روی ناخن های خود کاشت می زنید، این دستگاه را دیده اید که از آن برای رفع کردن نقص، فرم دهی و همچنین زیباسازی صدف ناخن شما استفاده می کنند. به طور کلی، برای اصطلاح کردن ناخن های دست از مانیکور و برای فرم دهی به ناخن پا از پدیکور استفاده می شود.

نکات مهم برای خریداری دستگاه های مانیکور و پدیکور

برای خرید دستگاه های پدیکور و مانیکور باید به نوع دستگاه، یعنی برقی یا شارژی بودن آن توجه کرد؛ البته باید میزان استفاده از آن ها را مد نظر گرفت. از طرفی لازم است که به راحتی استفاده از دستگاه توجه کرد؛ بنابراین در هنگام خرید این تجهیزات، اول دستگاه را در دستتان بگیرید، آن را روشن کرده و کمی با آن کار بکنید. از طرفی باید به تعداد سری های مختلف دستگاه توجه کرده و ببینید که برای چه کاری می خواهید از این وسایل استفاده کنید.
پارامتر مهم دیگری که در انتخاب کردن دستگاه مانیکور و پدیکور باید مورد توجه خریدار قرار بگیرد، سرعت چرخش سری های محصول است. به عنوان مثال، این سرعت در دستگاه های مانیکور و پدیکور خانگی باید مابین ۵۰۰۰ الی ۱۰۰۰۰ دور بر دقیقه و این عدد برای نمونه های سالنی به ۲۰۰۰۰ الی ۳۰۰۰۰ باشد. سعی کنید میزان و اندازه صدای دستگاه، قابلیت تنظیم کردن سرعت و حتی چرخش سری را هم مد نظر قرار دهید.

 

مدل دستگاه پدیکور و مانیکور ناخن
مدل دستگاه پدیکور و مانیکور ناخن

چند مدل از بهترین دستگاه پدیکور و مانیکور ناخن

از آنجایی که انتخاب یک دستگاه پدیکور و مانیکور مناسب کمی برای افراد مبتدی سخت به نظر می رسد و این اشخاص نمی توانند همه نکات مهم را در هنگام خرید مد نظر خود قرار بدهند؛ در این تیتر به بررسی چند مورد از بهترین دستگاه های مانیکور و پدیکور و مقایسه آن ها با هم می پردازیم. البته باید به این نکته توجه کرد که مدل های بیشتری از این محصولات در بازار موجود است.

دستگاه مانیکور و پدیکور STRONG مدل S-207

سوهان های برقی STRONG مدل S-207 توسط یک برند استرانگ که یک کمپانی کره ای است، طراحی شده و آن را از اجزای ساده ای ساخته اند. این سوهان از سه بخش پدال، هندپیس و همچنین ترانس ساخته شده و حتی دارای یک موتوری قدرتمند با دور 30000 است که مهم ترین مزیت آن به حساب می آید. این تجهیزات دارای دو مدل آرایشی سبک و همچنین لابراتواری بوده که قیمت دستگاه مانیکور و پدیکور STRONG مدل S-207 با دسته لابراتواری بسیار پایین‌ بوده ولی خیلی زیاد مناسب خدمات حرفه‌ ای ناخن کاران نیست. دو بخش دیمر و همچنین سوکت هندپیس این وسایل در قسمت جلویی دستگاه قرار گرفته است؛ همچنین این تجهیزات چرخش هندپیس به شکل راست گرد و چپ گرد دارند و سرعت چرخش آن از 0 الی 35000 دور فرق خواهد داشت. پدال پایی سوهان استرانگ کوچک بوده ولی ناخن کارها بیشتر از دیمر دستی آن استفاده می کنند.

سوهان مانیکور و پدیکور از برند بیورر مدل MPE100

کاربرد این محصول برای فرم دادن به ناخن دست و پا بوده و عملکرد آن هم دستی است. این دستگاه دارای سری های، مخروطی یاقوتی، نمدی، دیسکی نرم، زبر و انواع کاتر بوده و منبع انرژی آن از برق خانگی تامین می شود.
قابلیت چرخش سوهان برقی بیورر مدل MPE100 به سمت چپ و راست است و ۱۰ سری برای کار مانیکور و پدیکور به صورت حرفه‌ ای و ۳۰ تا سری برای سوهان دارد. همچنین دور موتور در آن به بیست هزار دور در دقیقه می رسد.

دستگاه سالن شیپر با مدل Cordless

این محصول نیز برای فرم دهی به ناخن های دست و پا به کار رفته و نوع عملکرد آن، دستی است؛ همچنین ۵ تا سری متفاوت و کیف پارچه ای دارد. قیمت این نوع دستگاه بسیار ارزان بوده و بیشتر برای کارهای خانگی و آسان به کار می رود.

دستگاه نیل مستر با مدل ZS-601 35000

از دستگاه نیل مستر هم می توان در سالن های زیبایی و هم در منزل استفاده کرد؛ از انواع سری های آن هم می توانیم به ۶ عدد سری برای سوهان و ۶ تا پولیش اشاره کنیم. منبع انرژی آن هم از برق خانگی تامین شده و پدال پایی دارد. همچنین می توان سرعت این دستگاه را تا ۳۵ هزار دور در دقیقه افزایش داد. سیم تلفنی به کار رفته در آن قابلیت کشسانی بالایی دارد و سری های آن می توانند در جهت و حتی خلاف جهت عقربه های ساعت بچرخند.

لیست قیمت دستگاه پدیکور و مانیکور ناخن

از عواملی که بر روی قیمت این تجهیزات اثر می گذارند، باید به برند تولید کننده، منبع انرژی، نوع کاربرد و انواع سری های دستگاه اشاره کرد. همچنین سرعت چرخش دستگاه و اجزای تشکیل دهنده آن هم بر روی قیمت آن اثر می گذارند. یکی دیگر از عوامل اثر گذار بر روی قیمت دستگاه پدیکور و مانیکور هم برقی بودن یا شارژی بودن آن است که نمونه های برقی، قیمت بالاتری خواهند داشت.

سخن پایانی

در چند سال اخیر، سازندگان دستگاه مانیکور و پدیکور مدل ها و سری های متفاوتی از این محصولات را به صورت برقی تولید کرده اند. بهترین دستگاه پدیکور و مانیکور ناخن باید تمامی ابزارهای لازم برای فرم دهی به ناخن ها را داشته باشد تا مورد استفاده افراد مبتدی و حتی حرفه ای قرار بگیرد. حتی می توان از این تجهیزات برای پاکسازی کردن ناخن ها استفاده کرد. دستگاه های مانیکور و پدیکور چندین مدل دارد و توسط برندهای متفاوتی تولید می شوند؛ اما نحوه عملکرد آن ها تا حدودی یکسان است؛ اما در هنگام خرید این محصولات به نکاتی که در بالا گفته شده توجه کنید.

نوشتهٔ پیشین
بهترین مارک لاک ناخن | پرفروش ترین لاک ناخن + راهنمای انتخاب
نوشتهٔ بعدی
بهترین برچسب و لنز ناخن | نحوه استفاده + راهنمای خرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این زمینه را پر کنید
این زمینه را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست