مدل کاشت ناخن دخترانه فانتزی | جدید

کاشت ناخن دخترانه فانتزی یکی از محبوب ترین نوع کاشت در بین نوجوانان و جوانان است؛ زیرا شما می توانید طرح های زیادی که انتخاب و زیبایی دستان خود را چند برابر کنید. کاشت ناخن های فانتزی و عروسکی امروزه بسیار در بین مردم رایج است و می توان گفت بیشتر خانم ها این طرح ها را برای مناسبت های مختلف مانند، تولد، جشن، عروسی، میهمانی و غیره انتخاب می کنند. بزرگترین ویژگی که کاشت های فانتزی دارند، نامحدود بودن انواع طرح و رنگ ها است و شما می توانید با توجه به سلیقه خود آن ها را انتخاب کنید. بیشتر افراد سعی می کنند طرح ساده ای را انتخاب کنند؛ زیرا زیبایی را در سادگی می بینند، اما بعضی از آن ها طرح های فانتزی، عروسکی و عاشقانه را دوست دارند. حال سوال اینجاست که طرح های فانتزی شامل چه چیزهایی می شوند؟ و چه چیز هایی باعث می شود که بهترین طرح را برای کاشت ناخن های فانتزی انتخاب کنیم؟

کاشت ناخن دخترانه فانتزی عروسکی

 

کاشت ناخن دخترانه شیک عروسکی
کاشت ناخن دخترانه شیک عروسکی

 

دختران جوان و نوجوان از دیدن طرح های عروسکی روی ناخن های خود بسیار لذت می برند و به دنبال طرح هایی هستند که بتوانند زیبایی انگشتان آن ها را چند برابر کند. طرح های فانتزی عروسکی را می توان با تجهیزات و روش های فراوانی انجام داد؛ به همین دلیل دست شما در انتخاب کردن بسیار باز است. طرح های فانتزی عروسکی شامل، آدمک های کوچک، حیوانات، استیکر ها و غیره می شوند که هر کدام از جذابیت و درخشندگی زیادی برخوردار هستند. اما باید در انتخاب طرح، رنگ و شکل مناسب آن ها حتما به نکات مهمی توجه کنید تا دچار مشکل نشوید.

مدل کاشت ناخن دخترانه شیک

امروزه به دلیل وجود امکانات فراوانی که ناخن کارهای حرفه ای در دست دارند به راحتی می توانید شیک ترین کاشت را انتخاب کنید. از شیک ترین طرح هایی که می توانید روی ناخن های خود دیزاین کنید، می توان به انواع فرنچ ها اشاره کرد؛ زیرا امروزه این طرح محبوبیت بسیار زیادی پیدا کرده که البته استفاده از لاک های کروم، مات، آینه ای، شاین و غیره روی این نوع از دیزاین می تواند بسیار زیبا جلوه نماید. نکته مهمی که باید به آن توجه داشته باشید، رنگ لاکی است که انتخاب می کنید؛ زیرا اگر لاک نامناسبی برای دیزاین ناخن استفاده شود، زیبایی و درخشندگی ناخن های شما را از بین می برد. حتما به ناخن کارهای حرفه ای برای کاشت ناخن های خود مراجعه کنید تا از آسیب‌ های احتمالی که ممکن است به ناخن هایتان وارد شود جلوگیری کنید.

مدل کاشت ناخن دخترانه فانتزی جدید

همان طور که گفته شد انواع کاشت های ناخن دخترانه فانتزی طرفداران زیادی در بازار دارند و بیشتر ناخن کارها به صورت حرفه ای این طرح ها را روی دست مشتری های خود طراحی می کنند. ما در زیر طرح هایی که می ‌توانید انتخاب کنید را شرح داده ایم پس حتما توجه ویژه ای به آن ها داشته باشید:

  • غذا و میوه ها: بعضی از جوانان و نوجوانان به دلیل علاقه زیادی که به غذا یا میوه ای دارند می خواهند شکل و طرح آن ها را روی ناخن های خود طراحی کنند؛ زیرا نه تنها بامزه است، بلکه شما را به یاد چیزهای مورد علاقه خودتان می اندازد.
  • عروسک ها و شخصیت های کارتنی: همه ما کارتن دیدن را بسیار دوست داریم؛ زیرا خاطره های زیادی را به یاد ما می آورند؛ به همین دلیل می توانیم این طرح ها را روی ناخن های خود چاپ و طراحی کنیم. از شخصیت هایی که شما می توانید بروی دستان خود طراحی کنید، می توان به مینیون ها، پرندگان خشمگین، میکی موس و غیره اشاره کرد.
  • حیوانات: از دوست داشتنی ترین موجودات می توان به حیوان ها اشاره کرد، همچنین نقاشی ها و برچسب هایی که شکل حیوانات بوده بسیار بامزه و زیبا هستند و چه بهتر اگر ما با این شکل ها ناخن های خود را دیزاین کنیم. در بیشتر مواقع از طرح های پروانه ای، گربه ای، انواع پرنده ها و غیره استفاده کرد.
  • گل ها: گل ها از دیگر زیبایی های زمین هستند که انواع مختلفی از آن ها وجود دارد؛ همچنین به دلیل شکل و رنگ های زیادی که دارند، بسیار معروف و بهترین انتخاب برای طراحی روی ناخن ها هستند. پیشنهاد می شود از گل های رز، بابونه، لاله، آفتاب گردان و غیره استفاده کنید.
  • حروف، اعداد یا متن: آیا تا به حالا شده متن، عدد و حروفی برای شما جذاب باشد و دوست داشته باشید آن را روی ناخن های خود طراحی کنید؟ بله البته، شما می توانید عدد، تاریخ تولد و کلمه ای را که دوست دارید روی ناخن های خود طراحی کنید. این طرح ها باعث می شوند شما تاریخی مهم و یا کلمه ای که دوست دارید را به یاد داشته باشید.

کاشت ناخن دخترانه فانتزی عاشقانه

 

کاشت ناخن فانتزی عاشقانه
کاشت ناخن فانتزی عاشقانه

بسیاری از خانم های با سلیقه طرح های عاشقانه و فانتزی را بسیار دوست دارند که این طرح ها را روی ناخن های خود طراحی می کنند. کاشت طرح های فانتزی و عاشقانه از زیبا ترین نوع کاشت ها هستند؛ همچنین طرح های بسیار زیادی از این قبیل وجود دارند که می توانید آن ها را انتخاب کنید.
طرح های فانتزی و عاشقانه ای که می توانید از آن ها برای دیزاین ناخن های خود استفاده کنید، عبارتند از انواع قلب، حروف، عروسک ها، گل و غیره. پیشنهاد می شود از لاک های قرمز، سفید، صورتی، نارنجی و غیره استفاده کنید؛ زیرا این رنگ ها باعث زیبا و جذاب تر شدن دست های شما می شوند. البته رنگ های دیگری هم برای انتخاب کردن وجود دارند، پس با توجه به تن پوست خود بهترین لاک را انتخاب کنید.

سخن پایانی

کاشت ناخن دخترانه فانتزی از انواع زیباسازی ناخن های خانم های جوان و مسن ابه شمار می رود. حتما توجه کنید که بهترین رنگ را بر اساس فصل، هوا و تن پوستی خود انتخاب کنید؛ زیرا همیشه لاک های جیغ زیبا نیستند. نکته دیگر این است که حتما فرم مناسب ناخن خودتان را انتخاب نمایید و بعد به سراغ کاشت بروید. حتما به یاد داشته باشید که ناخن های بیش از حد بلند یا خیلی کوتاه زیبا نیستند و حالت عجیبی به دستان شما می دهند پس به دنبال سایز درست بروید.

نوشتهٔ پیشین
مراقبت از ناخن های شکننده
نوشتهٔ بعدی
مدل طراحی کاشت ناخن حنابندان |جذاب | ترند 2022

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این زمینه را پر کنید
این زمینه را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست