بهترین تقویت کننده ناخن کدام است؟ | راهنمای خرید

بهترین تقویت کننده ناخن باید به گونه ای باشد که به صدف ناخن ها، استحکام از دست رفتشان را برگرداند. اما چرا استفاده از تقویت کننده های ناخن مهم است؟ این محصولات چه ویژگی هایی دارند؟ از آنجایی که اکثر خانم ها به طور مداوم به سراغ کاشت و لمینت می روند، احتمال آسیب رسیدن به صدف ناخن ها افزایش پیدا می کند؛ در نتیجه بهتر است که به سراغ انواع تقویت کننده رفت. از طرفی، برای داشتن دست های زیبا، باید ناخن هایی سالم هم داشت؛ در نتیجه پس از زدن کاشت های طولانی مدت، لازم است که از آن ها مراقبت کرد. تقویت کننده های ناخن انواع متفاوتی دارند و برندهای متفاوتی به تولید این محصولات می پردازند.

تقویت کننده های ناخن چه کار انجام می دهند؟

به طور کلی، ناخن های شکننده یا ضعیف، به درمان و حتی مراقبت زیادی احتیاج دارند. بنابراین تقویت کننده های مخصوص ناخن، محافظان ایده آلی برای صدف های ناخن شکننده هستند؛ زیرا این محصولات ناخن ها را با انواع ویتامین و اسید آمینه تغذیه می کنند و باعث سفت شدن آن ها می شوند. البته باید به این نکته هم اشاره کرد که یک شبه این اتفاق نمی افتد و باید به طور مداوم از تقویت کننده های ناخن استفاده کرد. بنابراین استفاده از انواع تقویت کننده تا هنگامی که صدف های ناخن قوی، سالم و براق دیده شوند، باید ادامه پیدا کند.

انواع بهترین تقویت کننده ناخن

 

انواع بهترین تقویت کننده ناخن
انواع بهترین تقویت کننده ناخن

 

تقویت کننده های ناخن انواع متفاوتی دارند و خانم ها گزینه های بسیار زیادی برای انتخاب کردن آن ها دارند. بنابراین متناسب با به نیاز خودتان یکی از تقویت کننده های ناخن را خریداری کنید. مهم ترین این محصولات به صورت زیر است:

  • انواع محلول مثل محلول تقویت کننده هیدرودرم با حجم 8 میلی لیتر
  • کرم های تقویت کننده همانند کرم نئودرم سری Renewal
  • لاک های تقویت کننده مثل گلدن رز
  • انواع لوسیون از قبیل لوسیون تقویت کننده سیلکر
  • البته انواع روغن و سرم هم برای تقویت کردن ناخن به کار می روند.

مقایسه انواع تقویت کننده ناخن

در تیتر قبل به معرفی ۴ مورد از پرطرفدارترین تقویت کننده های ناخن پرداختیم و می خواهیم در متن زیر به بررسی هر کدام از آن ها بپردازیم. به طور کلی، هر ۴ مورد زیر دارای قیمت مناسبی هستند و در ساختار آن ها از انواع ویتامین استفاده شده است.

محلول تقویت کننده هیدرودرم با حجم 8 میلی لیتر

این محلول دارای ویتامین هایی همچون A و E بوده و می تواند تولید انواع سلول زاینده ناخن را تا حد زیادی تحریک کند. از طرفی این محصول به تقویت ریشه ناخن ها کمک زیادی کرده و رشد آن ها را زیاد خواهد کرد. محلول تقویت کننده هیدرودرم، حاوی کمپلکس و حتی تحریک کننده ترشح متیونین است اما ترکیبات دیگری از جمله روغن جوانه گندم، بادام شیرین و همچنین دسیل الیوات هم دارد.

کرم تقویت کننده نئودرم سری Renewal

این کرم با حجم ۱۵ میلی لیتری و مدل Intense به فروش می رسد؛ از طرفی بیشتر مواد موجود در این کرم، طبیعی هستند و باعث نرمی، براقیت و استحکام ناخن ها خواهند شد. همچنین این کرم با رطوبت رسانی مناسب به صدف ناخن از شکننده شدن آن ها جلوگیری خواهد کرد. از مواد موثر در این محصول باید به ویتامین هایی همچون A و E و کراتین هیدرولیز شده اشاره کرد.

لاک تقویت کننده گلدن رز

لاک تقویت کننده گلدن رز با مدل Diamond در دسترس افراد قرار می گیرد و برای تقویت کردن صدف ناخن های ضعیف به کار می رود. این لاک باعث سفت شدن و استحکام زیاد ناخن خواهد شد؛ همچنین این محصول از لایه لایه شدن صدف و همچنین زردی آن ها جلوگیری می کند.

لوسیون تقویت کننده سیلکر با مدل 34A و حجم 40 میلی لیتری

لوسیون سیلکر برای بهبود و سفت شدن صدف ناخن به کار برده می شود. حتی این لوسیون به افزایش استحکام و حتی ضخامت صدف ناخن کمک می کند و این کار را به وسیله ذرات سیلیکون و همچنین کراتینی موجود در ساختارش انجام می دهد. بنابراین لوسیون سیلکر با مرطوب ساختن عمقی ناخن ها از لایه لایه شدن پوست اطراف ناخن جلوگیری می کند.

چه افرادی باید از تقویت کننده ناخن استفاده کنند؟

کسانی که ناخن هایشان خیلی زود می شکنند و بسیار نازک هستند یا حتی افرادی که صدف ناخنشان به سرعت لایه لایه می شوند و رنگ زردی دارند، برای تقویت کردن ناخن های خود بهتر است که به سراغ انواع تقویت کننده بروند. علت این کار هم این است که استفاده کردن مداوم از وسایل کاشت باعث آسیب دیدن ناخن ها خواهد شد؛ به همین دلیل باید با کمک تقویت کننده ها به ناخن جان دوباره ای داده تا برای مدت زمانی نفس بکشند. حتی کسانی که صدف های ناخن سالم یا خوش فرمی دارند هم می توانند برای حفظ کردن سلامت ناخن های خود از انواع تقویت کننده کمک بگیرند.

نکات مهم در هنگام خرید انواع تقویت کننده ناخن

 

خرید تقویت کننده ناخن
خرید تقویت کننده ناخن

 

برای خرید تقویت کننده، اول از همه لازم است که به نیاز ناخن های خود توجه کنید و سپس یکی از انواع این محصولات را بخرید. توجه داشته باشید که احتیاجی نیست به سراغ خرید تقویت کننده های ناخن گران قیمت رفت؛ بلکه با صرف هزینه کمی هم می توان به ناخن هایی مقاوم رسید. اما اگر می خواهید که تاثیرگذاری این محصولات بر روی ناخن هایتان زیادتر شود، تقویت کننده های ناخن چند کاره را بخرید.

سخن پایانی

داشتن ناخن های زیبا، آرزوی هر خانمی است؛ به همین دلیل هم این افراد هر ماه به سراغ انواع کاشت ناخن می روند و به ناخن های خود استراحت لازم را نمی دهند. نتیجه این کار هم، زردی، کاهش استحکام، لایه لایه و شکننده شدن ناخن ها می شود. هیچ خانمی دوست ندارد با این صحنه مواجه شود، در نتیجه دنبال روش هایی برای بهبود ناخن های خود می گردند؛ یکی از این راه ها، استفاده از بهترین تقویت کننده ناخن است. توجه داشته باشید که باید برای مدت زمان زیادی مثلا ۱۴ روز یا حتی بیشتر از این محصولات استفاده کرد.

نوشتهٔ پیشین
تفاوت دستگاه لاک خشک کن LED و UV + مزایا و معایب هرکدام
نوشتهٔ بعدی
بهترین مارک لاک ناخن | پرفروش ترین لاک ناخن + راهنمای انتخاب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این زمینه را پر کنید
این زمینه را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست