کاشت ناخن یونیکورن

کاشت ناخن یکی از جذاب‌ترین و لذت‌بخش فعالیت‌هایی است که هر خانمی در زندگی خود می‌تواند آن را تجربه کند. تنوع مدل‌ها، رنگ‌ها و طرح‌ ‌های کاشت به قدری زیاد است که قطعا شما را در انتخاب طرح دچار سردرگمی خواهد کرد. در این مقاله قصد داریم نگاهی به کاشت ناخن یونیکورن بیندازیم که در سال‌های اخیر در میان دختران نوجوان طرفداران زیادی پیدا کرده است.

نکات مهم قبل از کاشت ناخن کدامند؟

همانطور که می‌دانید کاشت ناخن روشی است که در آن مواد کاشت که می‌تواند پودری یا ژل باشد در طرح‌های مشخصی روی ناخن قرار می‌گیرد. پروسه کاشت ناخن از حساسیت بسیار بالایی برخوردار است چرا که کوچکترین بی‌احتیاطی می‌تواند سبب بروز آسیب‌های جدی به صدف ناخن، بروز عفونت‌های قارچی، کنده شدن مواد کاشت و غیره شود. از این رو توصیه می‌کنیم پیش از انجام کاشت ناخن 2 نکته مهم را در نظر داشته باشید.
در درجه اول سالن زیبایی که به آن مراجعه می‌کنید بسیار مهم است. یک سالن زیبایی ناخن محیطی کاملا بهداشتی و ضدعفونی شده دارد. میز کار ناخن‌کار سالن، کاملا تمیز و مرتب است و تمام ابزارآلات آن پاکیزه و ضدعفوی شده هستند. علاوه بر این شخص ناخن کار فردی مجرب است و نمونه کارهای فراوانی برای ارائه به شما دارد.
از دیگر ویژگی‌های سالن ناخن حرفه‌ای خوش‌اخلاق و صبور بودن شخص ناخن‌کار است. او در مراحل انجام کار، به صحبت‌های شما گوش می‌دهد و تغییرات مورد نظر شما را روی طرح اعمال می‌کند. فردی که خدمات ناخن را به شما ارائه می‌کند دارای مهارت کافی است و تمام مراحل کاشت ناخن از جمله زیرسازی، پرایمر و موادگذاری را به شکل اصولی و صحیح انجام می‌دهد و به این شکل ماندگاری مواد کاشت را افزایش می‌دهد.
در نهایت آخرین چیزی که در مورد سالن ناخن حائز اهمیت است استفاده از مواد مرغوب و با کیفیت است. این امر سبب می‌شود تا اولا کیفیت کاشت ناخن شما و ماندگاری آن بسیار افزایش یابد و ثانیا بروز مشکلات پوستی به شکل چشمگیری کاهش یابد.
دومین نکته‌ای که باید به آن توجه کنید توصیه‌هایی است که شخص ناخن‌کار پس از انجام کاشت در اختیار شما قرار می‌دهد. بسیاری از مشکلاتی که برای فرد رخ می‌دهد ناشی از عدم توجه او به مواردی که پس از کاشت به وی گوشزد می‌شود. برخی از توصیه‌هایی که ناخن‌کار به مشتری خود اعلام می‌کنند شامل مواردی نظیر عدم حضور طولانی‌مدت در استخر و سونا، شستن ظروف با دستکش و عدم انجام فعالیت‌هایی است که سبب وارد آمدن ضربه به ناخن‌ها می‌شود.
در نظر گرفتن این 2 نکته مهم سبب می‌شود تا به هیچ وجه با مشکلاتی نظیر عفونت قارچی، کنده شدن کاشت و آسیب دیدن ناخن روبه‌رو نشوید.

منظور از کاشت ناخن یونیکورن چیست؟

همانطور که گفته شد تنوع کاشت ناخن امروزه بسیار بیشتر شده است. طرح‌های ساده، کروم، ژلیش، کاشت پودری و هلویی و… از جمله مواردی هستند که با کمی گشت‌وگذار در اینترنت می‌توانید آنها را مشاهده کنید. عموما خانم‌هایی که در دهه 30 به بالا قرار دارند طرفدار طرح و رنگ‌‌های ساده و کلاسیک هستند. اما دختران جوانی که در دهه 20 زندگی خود هستند بیشتر تمایل به داشتن ناخن‌های فانتزی جذاب، با رنگ‌های شاد و زنده دارند.
یکی از رایج‌ترین طرح‌هایی که شاید به چشم شما نیز خورده باشد کاشت ناخن یونیکورن است. احتمالا نام یونیکورن را شنیده‌اید. یک اسب سفید تک‌شاخ زیبا که در انیمیشن‌ها و کارتون‌ها آن را دیده‌اید. این اواخر پای این موجود افسانه‌ای زیبا به دنیای کاشت ناخن نیز باز شده و به سرعت مورد توجه دختران قرار گرفته است.
در کاشت ناخن یونیکورن دست شما برای طراحی بسیار باز است و می‌توانید از رنگ‌های پاستلی صورتی، بنفش و آبی و سفید استفاده کنید. برای طراحی و کاشت ناخن یونیکورن 2 روش پیش روی شما قرار دارد. روش اول این است که شما می‌توانید بر روی یکی از ناخن‌ها، کاشت پودری ساده انجام دهید و به کمک سوهان برقی، شکل شاخ و شیارهای آن را روی ناخن ایجاد کنید. روش دوم کمی ساده‌تر است و شما می‌توانید به کمک نگین یا طراحی با قلم، طرح یونیکورن مورد نظر خود را روی ناخن‌ها اعمال کنید.

کاشت ناخن یونیکورن
کاشت ناخن یونیکورن

برای طراحی ناخن یونیکورنی به چه وسایلی نیاز دارید؟

برای انجام طراحی تک‌شاخ به ابزارهای داتینگ، پودر کاشت، لاک ژل شفاف، تاپ‌کت شاین یا مات، دستگاه لاک‌خشک‌کن، پولیش و بافر، ابزار مانیکور و پودرهای کروم نیاز دارید. برای انتخاب پودر کروم می‌توانید کاملا سلیقه‌ای عمل کنید و یا از یکی از رنگ‌های طلایی، صورتی و نقره‌ای برای رنگ شاخ تک‌شاخ استفاده کنید. حال زمان طراحی ناخن فرا رسیده است بنابراین باید مراحل زیر را به ترتیب دنبال کنید:

  • در ابتدا باید مراحل مانیکور، پولیش و بافر زدن روی سطح ناخن را انجام دهید تا سطح ناخن کاملا صاف و صیقلی شود.
  • حال به کمک لاک ژل بی‌رنگ و قلم داتینگ شروع به ایجاد شیارهایی شبیه شاخ تک‌شاخ کنید.
  • پس از انجام مرحله 2، ناخن‌های خود را درون دستگاه UV قرار دهید و اجازه دهید تا لاک ژل خشک شود. سپس مرحله 2 را مجددا تکرار کنید تا طرح شما برجسته‌تر به نظر برسد. اگر نیاز بود می‌توانید این مرحله را دوباره تکرار کنید.
  • پس از مرحله و رسیدن به طرح شاخ، مجددا به کمک دستگاه UV لاک ژل را خشک کنید.
  • پس از خشک شدن ژلیش شفاف، از تاپ‌کت روی آن استفاده کنید تا ماندگاری آن بیشتر شود. سپس به منظور خشک شدن آن، مجددا از دستگاه UV استفاده کنید.
  • در این مرحله برای آنکه طرح تک‌شاخ نمایان شود باید از پودر کروم رنگی (صورتی، سفید، طلایی) روی ناخن پخش کنید.
  • در صورتی که تمایل به کاشت ناخن در سالن زیبایی را نداشته باشید می‌توانید این روش را به سادگی انجام دهید.

جمع‌بندی

کاشت ناخن یونیکورن در سال‌های اخیر در سالن‌های زیبایی طرفداران زیادی پیدا کرده است که عمده طرفداران آن دختران جوانی هستند که به داستان‌های افسانه‌ای علاقمند هستند. در این روش، طرح شاخ این اسب افسانه‌ای زیبا در رنگ‌های سفید، طلایی و صورتی به کمک کاشت روی ناخن اجرا می‌گردد و یا از لنز، لاک ژل و قلم، پودر کروم و پودر شوگر رنگی به منظور ایجاد طرح‌های مختلف استفاده می‌گردد.

نوشتهٔ پیشین
گوده کاشت ناخن چیست؟
نوشتهٔ بعدی
آموزش کاشت ناخن روسی | صفر تا صد + قیمت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این زمینه را پر کنید
این زمینه را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست