فن زیر دست کاشت ناخن

فن زیر دست کاشت ناخن هنگام سوهان کشی بر روی ناخن به کار می‌رود و موجب پیشگیری از پخش شدن خرده ناخن ‌ها خواهد شد. آلودگی ‌های ناشی از سوهان کشی ناخن بر روی تنفس تاثیر گذاشته و امکان دارد که برای سلامتی مضر باشد. بنابراین هنگام سوهان کشی باید فن زیر دست را در اختیار داشته تا گرد و غبار را به خود جذب کند.در صورتی که قصد دارید در زمینه کاشت ناخن از فن زیر دست استفاده نمایید، در ادامه با ما همراه باشید تا انواع مدل های متنوع و مزیت های آن را به شما معرفی کنیم.

کاربردهای فن زیر دست

 

کاربرد فن زیر دست کاشت ناخن
کاربرد فن زیر دست کاشت ناخن

فن زیر دست ناخن در زمان کاشت ناخن، زیر دست مشتری قرار می‌گیرد و با روشن شدن آن هنگام تراشیدن لاک ژل، دیزاین، مواد کاشت ناخن، مانیکور و غیره، تمام مواد و گرد و غبار به دستگاه جذب می‌ شوند. فن زیر دست ناخن، گرد و غبار را درون کیسه پارچه‌ای کوچک که در زیر دستگاه قرار گرفته، جذب می‌کند و این پارچه به‌راحتی قابلیت شستشو هم دارد. برخی از کاربردهای این محصول شگفت انگیز عبارت است از:

  • فن زیر دست تمام گرد و غبار ناشی از سوهان کشی را به خود جذب می‌کند و از این طریق مانع پخش شدن گرده ‌های ناخن در هوا می‌شود.
  • این دستگاه برای اشخاصی که خدمات کاشت ناخن را انجام می‌دهند بسیار ضروری است.
  • در صورتی که گرده ناخن در هوا پخش شوند، موجب می‌شود که این گرد و غبار به ریه و سیستم تنفسی آسیب بزند. در این صورت ممکن است افراد به انواع مشکلات تنفسی دچار شوند.
  • فن زیر دست ناخن در انواع مدل‌های متنوع طراحی می‌شوند. یک موتوره، دو موتوره و سه موتوره جزو فن‌های کاربردی هستند که افراد با توجه به احتیاجات خود می‌توانند بهترین مدل را خریداری کنند.

انواع مدل‌های مختلف فن زیر دست کاشت ناخن

افرادی که در زمینه کاشت ناخن فعالیت دارند، معمولا به فن زیر دست کاشت ناخن احتیاج خواهند داشت. این افراد باید با توجه به احتیاجات و بودجه خود، بهترین مدل را خریداری کنند. اما توجه داشته باشید که امروزه مارک های متنوع از این محصول در بازار مصرف وجود دارند. برخی از مدل‌های معتبر فن زیر دست کاشت ناخن عبارت است از:

  • فن زیر دست کاشت ناخن آرون مدل x1: یک فن زیردست برقی و باکیفیت است که به صورت ارگونومیک طراحی و تولید شده است. این دستگاه با ایجاد زاویه درست برای دست مشتری و ناخن کار، مانع از فشار به دست و گردن مشتری می شود. همچنین این مدل فن زیر دست بیصدا است و برای افرادی که مدام در حال کاشت ناخن هستند، گزینه ای بسیار مناسب محسوب می گردد.
  • فن زیر دست کاشت ناخن مدل 30701: یک فن کاربردی است که با توجه به وجود بالشتک نرم و جذابی که دارد، حس خوبی را به مشتریان القا خواهد کرد. این محصول از گواهینامه CE اروپا برخوردار است که این نشان دهنده اعتبار و کیفیت بالا محصول است. همچنین صدا بسیار کمی را از خود تولید می کند.
  • فن زیر دست کاشت ناخن سام ست مدل N12: یک فن زیر دست کاربردی است که گرد و غبار ناخن را به خوبی به خود جذب می کند. روکش چرمی این محصول ظاهری جذاب و زیبا به آن بخشیده است و با وجود بالشتک نرمی که دارد، راحتی زیادی را به افراد القا می کند. با توجه به ظاهر جذاب و زیبایی که دارد، امروزه در بین مردم بسبار محبوب شده است.
  • فن زیر دست کاشت ناخن ای.ام مدل FC3-2: دستگاهی مناسب برای مانیکور و پدیکور است که از کیفیت بالایی برخوردار است. این محصول با ظاهر زیبایی و کیفیت بالایی که دارد، در بین مردم بسیار پرفروش شده است.

مزیت های استفاده از فن زیر دست

فن زیر دست کاشت ناخن برای جذب خرده های سوهان کشی و گرد و غبار ناشی از آن طراحی شده است. به همین دلیل این محصول برای حفظ سلامتی ناخن کار و مشتریان بسیار ضروری و مهم است. کاشت ناخن یک روش چند مرحله ای است که از تجهیزات و مواد تنوع برای انجام این کار استفاده می کنند. یک ناخن کار هم برای تضمین سلامت و بهداشت محیط کار خود، باید از تجهیزات و دستگاه های مهم و مورد نیاز استفاده کند.
یکی از مهمترین این تجهیزات، فن زیر دست است؛ زیرا ناخن کار با موادی کار می کند که تاثیرات زیادی بر روی سلامتی انسان ها دارد. همچنین استفاده از این فن در کاشت ناخن، که دارای موتور قدرتمند و بالشتک های نرمی است، بیانگر اعتبار و تخصص ناخن کار در این حوزه است. در این صورت افراد با مشاهده نحوه کار شما و تجهیزاتی که در اختیار دارید، اعتماد بالایی به کار شما خواهند داشت.

نحوه خرید فن زیر دست ناخن

 

خرید فن زیر دست کاشت ناخن
خرید فن زیر دست کاشت ناخن

افرادی که در زمینه کاشت ناخن مشغول به فعالیت هستند، باید تمام تجهیزات و لوازم مهم در این زمینه را خریداری کنند. فن زیر دست هم جزو موارد مهم برای هر ناخن کار محسوب می شود که قبل از شروع کار باید آن را برای مرکز خود خریداری کند. اما توجه داشته باشید که امروزه این محصول را در کیفیت و برندهای متنوع طراحی می کنند. در این صورت انتخاب بهترین فن زیر دست کار چندان آسانی نیست.
با توجه به اینکه در بازار مصرف برندها و جنس های متنوع وجود دارد، در ابتدا در مورد برندهای مختلف اطلاعات کافی را به دست آورید. تا حد امکان به راحتی و رضایت مشتریان خود توجه داشته باشید، تا بتوانید مشتری بیشتر را به خود جذب نمایید. قیمت این محصولات هم به نوع برند بستگی دارد و هر چه کیفیت آن بالاتر باشد، معمولا با قیمت بالاتری عرضه خواهد شد.

سخن پایانی

در دنیا امروز افراد به ناخن های خود اهمیت زیادی می دهند؛ به همین دلیل ناخن کارها در دنیا افزایش پیدا کرده اند. اما در این زمینه افراد باید از تجهیزات و دستگاه های ویژه ای استفاده نمایند تا کیفیت و بهداشت کار خود را افزایش دهند. فن زیر دست کاشت ناخن جزو بهترین دستگاه هایی هستند که هر ناخن کار برای جذب گرده ناخن و مواد از آن استفاده کنند. اما امروزه برندهای متنوع از این محصول در بازار مصرف وجود دارند که هر یک از کیفیت و قیمت مناسب خود برخوردار هستند.

نوشتهٔ پیشین
بهترین دستگاه لاک خشک کن | راهنمای خرید | قیمت 1401
نوشتهٔ بعدی
تفاوت دستگاه لاک خشک کن LED و UV + مزایا و معایب هرکدام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این زمینه را پر کنید
این زمینه را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست