طرح ناخن کریسمس شاد و جذاب ویژه سال ۲۰۲۲

امروزه خانم های بسیاری با توجه به مراسم های مختلف، ناخن های خود را دیزایین می کنند و زیبایی را به دستان خود هدیه می دهند. کریسمس یکی از مراسماتی است که بسیاری از مردم کشور ما و همینطور کشورهای دیگر آن را جشن می گیرند. اکثر خانم های شیک پوش، علاوه بر تدارکاتی که برای این مراسم می بینند، دیزاین ناخن متناسب با این مراسم را انتخاب می کنند. اگر شما هم می خواهید بهترین طرح ناخن کریسمس شاد ۲۰۲۲ را انتخاب کنید با ما همراه باشید. ما در این مقاله قصد داریم اطلاعات کاملی در مورد طرح ناخن کریسمس ۲۰۲۲ ارائه دهیم.

کاشت ناخن چیست؟

 

در واقع کاشت ناخن نوعی آرایش دستان به شمار می رود. در کاشت ناخن به روش های مختلف نوعی مواد که به شکل ناخن مصنوعی هستند، بر روی ناخن طبیعی دستان چسبانده می‌شوند که ماندگاری طولانی دارند. برای این امر در ابتدا سطح ناخن با استفاده از ابزارهایی خاص تراشید خواهد شد. این امر به این دلیل است که ناخن کاشته شده برجستگی بسیار کمی داشته باشد که در نهایت عمل کاشت طبیعی تر نشان دهد. البته توجه داشته باشید که یک کاشت خوب علاوه بر زیبایی باید استحکام و دوام زیادی هم داشته باشد.

انواع کاشت ناخن

کاشت ناخن انواع مختلفی دارد که شما می توانید با استفاده از هر کدام از این روش ها، مدل کریسمسی که مدنظرتان است را بر روی ناخن هایتان طرح بزنید. در ادامه راجع به هر کدام از این روش ها مفصل توضیح خواهیم داد.

روش پودری

در این روش از ابزاری به نام تیپ استفاده می شود؛ این وسیله از نیمه ناخن به صدف ناخن چسبانده می شود و با توجه به سلیقه مشتری کوتاه خواهد شد. پس از چسباندن تیپ نوبت به ضد قارچ و پرایمر می‌ رسد. در نهایت با پودرهای مخصوص فرآیند کاشت صورت می گیرد که بعد از موادگذاری با پودر باید با دستگاه سوهان برقی به ناخن شکل دهیم.

ژل

در این روش از ژل های مخصوص استفاده می شود که این مواد به صورت آماده در بازار موجود هستند. برای کاشت با ژل ابتدا باید از ضد قارچ و پرایمر مخصوص استفاده شود و سپس مواد ژل بر روی ناخن گذاشته می شود. برای خشک شدن این مواد، دستان باید در مدت زمان معینی در یووی قرار بگیرد. کاشت ژل دقیقاً همانند کاشت پودر است، فقط مواد آن ها با هم متفاوت بوده و هر دو کاشت نیازمند ترمیم هستند.

معایب و مزایای روش های کاشت ناخن

کدام روش بهتر است؟ کاشت پودر یا کاشت ژل ؟ شاید شما هم در انتخاب بین این دو روش دچار شک و تردید شده باشید و نمی دانید که کدام روش را انتخاب کنید. ما در این قسمت قصد داریم این دو روش را باهم مقایسه کنیم.

همان طور که گفتیم در کاشت پودر از چسب استفاده می شود که این نوع چسب حساسیت زا نیست. از طرفی کاشت پودر مقاومت بسیار بالایی دارد؛ از معایب این روش می‌توان به زمان بر بودن آن اشاره کرد و همینطور این روش ممکن است شما را به بیماری اگزما دچار کند.

کاشت ژل یکی از روش های کاشت همه پسند بوده و این شیوه بسیار ظریف و براق است. کاشت ژل برخلاف کاشت پودری کاملا بی بو بوده. از معایب این روش می ‌توان به هزینه بالا و ریمو بسیار سخت ژل اشاره نمود.

نکات ایمنی بعد از کاشت ناخن

افرادی که دچار بیماری ‌های عفونت و قارچ هستند بهتر است کاشت ناخن را انجام ندهند. چون این کار سبب پیشرفت این بیماری خواهد شد. همینطور افرادی که مستعد عفونت هستند و سیستم دفاعی بسیار ضعیفی دارند، با این کار سریعا دچار بیماری خواهند شد. از طرفی بهتر است بدانید که ناخن های پا آسیب‌ پذیرتر هستند، به طوری‌ که رعایت بهداشت ناخن پا از ناخن های دست مهم تر است. از این رو کاشت ناخن پا می‌تواند بسیار خطرناک باشد. اما نکاتی که باید بعد از عمل کاشت انجام دهید:

  1. اگر به هر کدام از مواد کاشت ناخن حساسیت داشتید، نباید دیگر از آن مواد استفاده کنید. بهتر است از متریال و روشی استفاده نمایید که کمتر حساسیت زا باشند.
  2. اگر ناخن شما دچار عفونت شود، باید سریعاً به فکر درمان آن باشید. البته می توانید با استفاده از آنتی بیوتیک ها آن را درمان نمایید؛ اما اگر مدت زمان زیادی از عفونت بگذرد و شما برای درمان هیچ اقدامی نکنید دیگر مواد کاشت ناخن بر روی صدف شما چسبیده نخواهد شد.
  3. کاشت ناخن ارتباط مستقیمی با آب و هوای محل زندگی شما دارد؛ کاشت ژل در مکان ‌های خشک معمولا ترک می خورد، پس افرادی که در مکان خشک زندگی می کنند روش پودری برای آن ها مناسب تر است. توجه داشته باشید که اگر در کاشت پودری ناخن را زیاد سوهان کشی کنید یا با کارهای روزمره آسیب پذیر شده باشد، ممکن است ناخن ها ترک بخورد.
کاشت ناخن طرح کریسمس
کاشت ناخن طرح کریسمس

طرح ناخن کریسمس شاد ۲۰۲۲

همانطور که می دانید جشن کریسمس پر از نور و رنگ های مختلف است؛ از این رو خانم ها برای دیزاین ناخن خود از رنگ های قرمز، سفید، سبز استفاده می نمایند. طرح ناخن کریسمس شاد ۲۰۲۲ می تواند ترکیبی از رنگ های قرمز، طلایی، سفید، سبز و رنگ های براق هم باشد. طرح های مناسب برای دیزاین ناخن در این مراسم آدم برفی، دانه های برف، درخت کریسمس، گوزن، بابانوئل و غیره خواهد بود. از دیگر طرح های کریسمسی می توان به موارد زیر اشاره نمود:

طرح آبنبات عصایی

طرح آبنبات عصایی، جزو طرح ناخن کریسمس شاد ۲۰۲۲ است که این طرح خاص می ‌تواند ناخن شما را بسیار متفاوت تر و زیباتر نشان دهد.

طرح خرس قطبی

جشن کریسمس فقط محدود به رنگ قرمز و سبز نیست و شما می توانید با طراحی یک خرس قطبی زیبا با زمینه آبی آسمانی ناخن های خود را بسیار زیباتر کنید. این طرح برای افرادی که به دنبال طرحی خاص برای کریسمس هستند، بسیار مناسب است.

طرح سرزمین عجایب

با انتخاب این طرح هیچ کس به راحتی نمی تواند از ناخن شما چشم بردارد. درخت کاج، دانه های برف با پس‌ زمینه نامنظم، ظرافت خاصی به ناخن های شما می دهد. اگر بخواهیم این طراحی را به چیزی تشبیه کنیم، باید بگوییم با این طراحی یک اثر هنری خلق خواهد شد.

 

سخن آخر

یکی از رنگ های شاخص جشن کریسمس قرمز است، اگر می خواهید بهترین طرح ناخن کریسمس شاد ۲۰۲۲ را انتخاب کنید بهتر است از رنگ قرمز استفاده نمایید. برای کاشت ناخن و ایجاد یک طرح ناخن کریسمس شاد ۲۰۲۲ باید به افراد مجرب در این حوزه مراجعه کنید. توجه داشته باشید که ناخنکار شما حتما باید از مواد دهیدراتور استفاده نماید. استفاده از متریال با کیفیت و مرغوب در کنار یک ناخنکار حرفه ای می تواند مواردی مثل اگزما و سایر مشکلات بعد از کاشت ناخن را به حداقل برساند. حتما به مرکزی مراجعه کنید که این عمل را کاملا حرفه ای انجام می دهند.

نوشتهٔ پیشین
کاشت دیپینگ ناخن چیست؟
نوشتهٔ بعدی
کاشت ناخن و قارچ + علائم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این زمینه را پر کنید
این زمینه را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست