بهترین دستگاه لاک خشک کن | راهنمای خرید | قیمت 1401

بهترین دستگاه لاک خشک کن امروزه در بازار مصرف وجود دارد که طراحی ناخن را آسان تر از زمان گذشته کرده است. طراحی ناخن ‌ها برای بیشتر خانم ها جذابیت بسیار زیادی دارد. لاک زدن ناخن ها و خشک شدن آن، فرایندی زمان بر است. در ابن مواقع خانم ها باید مدت زمان زیادی صبر داشته باشند تا لاک خشک شده و در این زمان نباید دست به کاری بزنند‌. اما این کار در سالن ‌های تخصصی ناخن کاری علاوه بر مدت زمان زیاد، به هزینه های بیشتری هم نیاز دارد. ولی امروزه راه حل هایی مناسب ایجاد شده اند که باعث می شود لاک در مدت زمان کم خشک شده و نتایج آن بسیار جذاب تر خواهد شد. در صورتی که قصد دارید با انواع برندهای متنوع لاک‌ خشک کن آشنا شوید، در ادامه با ما همراه باشید.

انواع دستگاه لاک خشک کن

 

انواع دستگاه لاک خشک کن
انواع دستگاه لاک خشک کن

 

در حالت کلی دستگاه لاک خشک کن را در سه مدل مختلف تولید می کنند که آن را در سه گروه گوناگون دستگاه UV، دستگاه LED و دستگاه ترکیبی UV-LED دسته بندی می کنند. هر یک از این دستگاه ها مزایا و معایب خاص خود را دارند و برای خرید در ابتدا باید تعیین کنید که از چه نوع لاک ژلی استفاده می کنید. چون بعضی از لاک ها با استفاده از دستگاه‌های UV و برخی با LED فرموله می شوند. دستگاه مدل UV، انواع لاک ژل های مختلف را خشک می کند.
همچنین مدل DEL طول عمر بیشتری دارد و با سرعت بالا لاک را خشک می کند. اما برای خشک کردن هر نوع لاک مناسب نیستند. قیمت دستگاه لاک خشک کن VU مناسب تر و مقرون به صرفه تر از دستگاه های DEL است. امروزه بهترین و مناسب ترین مدل دستگاه لاک خشک کن، مدل ترکیبی از VU و LED است که تنوع بسیار زیادی هم دارند‌

مزیت های استفاده از دستگاه لاک خشک کن

اکثر افرادی که از لاک استفاده می کنند، معمولا متوجه شده اند که انتظار برای خشک شدن آن کار سخت و زمان بری است. اما امروزه دستگاه لاک خشک کن این مشکل را به خوبی برطرف کرده است. برخی از مزیت های استفاده از این دستگاه عبارت است از:

  • افزایش سرعت: اصلی ترین مزایا لاک خشک کن، سرعت بالا آن است. هر یک از مدل های متنوع این دستگاه که در بازار مصرف عرضه شده اند، با یک مکانیزم خاص لاک روی ناخن را خشک می کنند. معمولا با استفاده از این دستگاه ها، لاک در کمتر از ۵ دقیقه به طور کامل خشک می شود
  • دستگاهی کاربردی برای متخصصان ناخن کار: افرادی که در زمینه کاشت ناخن فعالیت دارند، باید بتوانند ناخن مشتری های خود را در کمترین زمان ممکن خشک کنند. بنابراین وجود این دستگاه ها در این مراکز از اهمیت بالایی برخوردار لست، به گونه ای که عدم وجود آن در زمینه کاشت ناخن اختلالاتی ایجاد می کند.
  • افزایش مقاومت ناخن ها: اکثر افراد به لاک و طراحی ناخن علاقه بالایی دارند، اما بعضی از خانم ها به دلیل جنس ناخن و ضخامت کمی که دارند، نمی توانند از ناخن های بلند و لاک زدن آن ها لذت ببرند. به همین دلیل اکثر افراد از روش کاشت ناخن استفاده می کنند. در این روش با استفاده از دستگاه لاک خشک کن مقاومت ناخن ها افزایش پیدا می کند.
  • درخشندگی و استحکام: زمانی که لاک موجود بر روی ناخن با استفاده از دستگاه لاک خشک کن مقاوم شود، معمولا استحکام بسیار بالایی در شرایط مختلف خواهد داشت. همچنین خشک شدن سریع لاک باعث می شود که درخشندگی و جذابیت ناخن تا حد زیادی افزایش پبدا کند.

سرعت دستگاه در زمینه خشک شدن لاک ها

معمولا با توجه به نوع و کیفیت دستگاه ها سرعت خشک شدن لاک ها متفاوت خواهد بود. دستگاه های LED سرعت عمل بسیار زیادی دارند و هر لایه از لاک که بر روی ناخن قرار می گیرد، در عرض ۳۰ الی ۶۰ ثانیه خشک می شود.اما مدت زمان لازم برای خشک شدن هر لایه از لاک ژل با استفاده از دستگاه UV تقریبا به ۹۰ ثانیه زمان نیاز دارد.
این مدت زمان کم برای خشک شدن لاک بر روی ناخن، باعث می شود که مدت زمان کمتری تلف شود. در این صورت سرعت عمل کار افزایش پیدا می کند و مشتری های بیشتری به آن فرد جذب می شوند. توجه داشته باشید که برند دستگاه و کیفیتی که دارد، در کاهش این مدت زمان بسیار تاثیر گذار خواهد بود.

بهترین دستگاه لاک خشک کن برای کاشت ناخن

 

بهترین دستگاه لاک خشک کن
دستگاه لاک خشک کن

 

با توجه به علم و فناوری، امروزه دستگاه های متنوع طراحی شده اند که زندگی را راحت تر از زمان های گذشته کرده اند. دستگاه لاک خشک کن هم جزو کاربردی ترین دستگاه هایی هستند که امروزه در بین مردم بسیار محبوب شده اند. برخی از مدل های پرکاربرد و با کیفیت این دستگاه عبارت است از:

  • لاک خشک کن مدل 003: یک مدل دستگاه LED است که در اندازه ای کوچک و جمع و جور طراحی شده است. ناخن کاران حرفه ای می توانند این دستگاه را به راحتی با خود حمل کنند. مدت زمان خشک شدن لاک با استفاده از این دستگاه بسیار کم خواهد بود.
  • لاک خشک کن SUN mini مدل UVLED: دستگاهی کوچک است که دارای پایه هم هست. پایه های این دستگاه به راحتی جمع شده و قابلیت حمل هم دارد. علاوه بر جریان برق، این دستگاه قابلیت کار با استفاده از پاوربانک هم دارد.
  • لاک خشک کن سان مدل ONE-48: این دستگاه لاک را در مدت زمان بسیار کم خشک می کند و جذابیت آن را افزایش می دهد. این محصول دارای گواهینامه CE اروپا است؛ به همین دلیل کیفیت بالایی دارد. همچنین با برخورداری از تکنولوژی چشمی اتوماتیک این قابلیت را فراهم می کند که به صورت خودکار با قرار دادن دست، دستگاه شروع به کار کند.
  • لاک خشک کن سان مدل X5 Plus: این دستگاه جدید طول موج 365nm دارد که مانع از آسیب به پوست می شود. از مزیت دیگر این محصول مصرف پایین انرژی است.

سخن پایانی

دستگاه لاک خشک کن جزو مهم ترین دستگاه هایی است که هر ناخن کاری در محیط کار خود به آن نیاز دارد. این محصول را در برندهای مختلف طراحی می کنند که هر یک از مزیت ها و کارایی مخصوص به خود برخوردار هستند.

نوشتهٔ پیشین
انواع بهترین سوهان ناخن |راهنمای خرید | قیمت 1401
نوشتهٔ بعدی
فن زیر دست کاشت ناخن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این زمینه را پر کنید
این زمینه را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست