انواع طراحی روی کاشت ناخن | جدیدترین دیزاین | ترند 2022

انواع طراحی روی کاشت ناخن را به طور مداوم و متناسب با فصل و رنگ سال انتخاب می کنند. دیزاین ناخن یکی از هنرهای ناخنکاران است که به مهارتی کاملا تخصصی تبدیل شده؛ به همین دلیل هم خیلی از خانم ها به سراغ یادگیری آن می روند. به طور کلی این حرفه به پردرآمدترین مهارت از زیرشاخه های کار آرایشگری تبدیل شده است که به روش های مختلفی صورت می گیرد. طراحی های ناخن از لحاظ نحوه انجام گیری به دو دسته دیزاین بر روی ناخن و بین آن تقسیم‌ بندی می شود. به طور کلی، هر طراحی را می توان در مواد کاشت هم به کار برد یا آن ها را بر روی ژل کشید.

آموزش انواع دیزاین ناخن

امروزه دیزاین ناخن به روش های متفاوتی انجام می شود و ناخنکارها متناسب با سلیقه مشتریان خود یکی از آن ها را انتخاب می کنند. دیزاین ناخن یکی از عواملی است که بر روی قیمت کاشت، ژلیش، لمینت و غیره اثر می گذارد. اگر می خواهید با روش های دیزاین ناخن آشنا شوید، به مطالب زیر توجه کنید.

انواع طراحی ناخن از لحاظ طرح

 

انواع طراحی ناخن
انواع طراحی ناخن

از نظر دیزاین ناخن، بیش از ۱۰۰ مدل طرح وجود دارد که هر سال به خاطر مد و خلاقیت هایی که از فصول متفاوت، دنیای هنر غربی، شرقی و غیره الهام گرفته می شود، آن ها را ترند می کنند.

طراحی ناخن به صورت شوگر افکت

این طراحی، همان دیزاین ولوت است که به آن طرح پودر مخملی هم می گویند.

طراحی ماربل یا دیزاین مرمری

دیزاین ناخن مرمری به راحتی با هر لباسی ست خواهد شد و زیبایی بی نظیری را به ناخن ها می دهد.

طراحی ناخن عروس

از دیزاین ناخن عروس با رنگ های جذاب برای مجالس عروسی و مهمانی نو عروسان استفاده می شود.

دیزاین به وسیله پودر کروم

طراحی کردن ناخن با پودر کروم مناسب افرادی است که علاقه زیادی به لاک براق دارند؛ از طرفی این دیزاین به هر رنگ پوستی می آید.

طراحی بیبی بومر (هایلایت)

دیزاین بیبی بومر، بیشتر مورد استقبال خانم های سخت پسند است و در انواع طرح و رنگ های متفاوتی صورت می گیرد. طراحی های این مدل متناسب با سلیقه یا رنگ پوست خانم ها متفاوت خواهد بود.

طراحی وان استورک

این دیزاین به صورت حل شدن اکریلیک درون آب انجام می گشود و به شکل ضربه ای بر روی ناخن، با حرکت دادن مچ دست انجام خواهد شد.

دیزاین با گل خشک

در حال حاضر، طراحی ناخن به واسطه انواع متفاوت گل خشک هم انجام می شود. انواع زیاد و متفاوتی از گل های خشک در بازار وجود دارد و ناخنکارها می توانند از آن ها برای دیزاین ناخن مشتریان خود استفاده کنند. به طور کلی این طراحی مناسب کسانی است که دیزاین های کلاسیک را دوست دارند.

طراحی ناخن با پودر هولوگرام

لاک های هولوگرامی به شکل آینه ای یا هفت رنگ به فروش می رسند. این لاک ها در هر نوری، رنگ خاصی را منعکس خواهند کرد. بنابراین این طراحی برای خانم هایی که به آرایش یا سایه چشم هولوگرامی علاقه دارند، بسیار مناسب است؛ زیرا باعث به وجود آمدن تناژ زیبایی می شود و جذابیت این افراد را دو برابر می کند.

طراحی خاویاری اکلیلی

این طراحی ناخن را با پودر اکلیلی در طرح و رنگ های متفاوتی انجام می دهند و به خاطر این که اکلیل ها شکل دانه دانه دارند، این دیزاین به اسم خاویاری اکلیلی مشهور است.
از دیگر طراحی ها می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • دیزاین ناخن به صورت مات
  • طراحی ناخن با لنز
  • ناخن گلیتری
  • طراحی با نگین
  • ناخن فرنچ
  • طراحی با قلم داتینگ

طرح کاشت ناخن 2022

طرح کاشت ناخن 2022
طرح کاشت ناخن 2022

همه خانم ها دوست دارند که برای شروع سال نو یک تغییر اساسی درون ظاهر و استایل خودشان ایجاد کنند؛ به همین دلیل هم به سراغ کاشت ناخن با طرح های جدید می روند. به طور کلی امسال طرح های خاص با رنگ جذابی همچون آبی، سبز، یاسی و بنفش ترند شده است. این رنگ ها در طراحی های ناخن در سال ۲۰۲۲ تأثیر زیادی گذاشته و می توان مدل های زیبایی را با تناژهای متفاوت این چند رنگ به وجود آورد. علاوه بر این رنگ ها، لاک های طلایی، مشکی و زرد هم در طراحی های امسال به وفور دیده می شوند. جدیدترین طرح های کاشت سال ۲۰۲۲ در زیر آورده شده است.

دیزاین موشن

ناخن بادامی، یکی از مدل های پرطرفدار کاشت در بین خانم ها است. در این طرح، طول و اندازه ناخن متوسط بوده و نوک آن به صورت مخروطی، شکل می گیرد؛ از طرفی احتیاجی به بلند بودن صدف ناخن های دست نیست.

طراحی ناخن به صورت فانتزی

برای دیزاین های فانتزی از رنگ روشن و طراحی های غیرمعمول، استفاده می کنند. برای این طراحی می توان از رنگ های پاپ مثل نارنجی و صورتی استفاده کرد.

دیزاین ناخن فرانسوی به صورت رنگین کمانی

این دیزاین برای طراحی ناخن های بلند و متوسط به کار برده می شود.

انواع دیزاین ناخن 2022

به طور کلی، طراحی و دیزاین، نقش زیادی روی زیبایی ناخن های دست دارد. از طرفی طراحی ناخن می تواند نقش سبک استایل خانم ها را تکمیل کند و سبب متمایز شدن آن ها نسبت به سایرین بشود. طراحی های سال ۲۰۲۲ بیشتر بر پایه رنگ سال هستند و خانم ها می توانند متناسب با موقعیتی که در آن قرار دارند، ناخن های خودشان را دیزاین کنند. از طرفی طرح های ناخن را‌ متناسب با فصل ها هم انتخاب می کنند؛ به عنوان مثال در فصل پاییز بیشتر از رنگ گرم استفاده می شود.
از طرفی طراحی و دیزاین ناخن ها در سال ۲۰۲۲ شکلی ظریف، ساده و مینمالی به خودش گرفته است. همچنین در این سال بیشتر از لاک هایی با طیف رنگی ملایم، نود و یا نزدیک به رنگ سال استفاده می شود. داشتن ناخن هایی زیبا، خواسته اکثر خانم ها است؛ زیرا این افراد با دیزاین ناخن هایشان می توانند جذابیت بیشتری به انگشتان خود بدهند. برای انتخاب یک طرح زیبا می توانید عبارت انواع طراحی روی کاشت ناخن را در گوگل سرچ کنید.

نوشتهٔ پیشین
کاشت آکواریومی ناخن چگونه انجام می شود؟
نوشتهٔ بعدی
انواع بهترین سوهان ناخن |راهنمای خرید | قیمت 1401

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این زمینه را پر کنید
این زمینه را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست